Časopis

Odborný magazín pro profesionální finanční poradce, kteří žádají každý měsíc kvalitní analýzy, spolehlivý informační servis, strategie, rady a náměty, které potřebuje každý profesionál v oboru finančního poradenství.

Čtenáři jsou manažeři a profesionálové na straně zprostředkovatelů finančních služeb, kteří se zabývají nezávislým finančním poradenstvím a potřebují tak spolehlivé informace ke své práci. Značnou část čtenářů tvoří zprostředkovatelé registrovaní u ČNB.

Základní specifikace titulu

ročník: VI.
periodicita: měsíčník (11 čísel)
distribuce: předplatitelé, odborné konference a semináře
cena výtisku: 115 Kč při ročním předplatném v hodnotě 1150 Kč (cena za 11 čísel včetně DPH)
technické specifikace: 60 stran, formát 203 x 267 mm, papír LWC 80 g/m2 + obálka LK 135 g/m2, vazba V1 šitá, tisk 4/4 barvy

Pravidelné rubriky:

  • Produkty – zaměřeno na jednotlivé finanční produkty včetně jejich srovnání a doporučení pro klienty, rozložení portfolií, tipy a „triky“ poradců.
  • Poradenské sítě – představení menších poradenských a regionálních sítí.
  • Finanční společnosti – srovnávání, hodnocení finančních výsledků a tržní pozice společností, sledování trendů doma i ve světě.
  • Téma – náročnější témata ovlivňující práci poradců – daňová reforma, penzijní reforma, investiční doporučení podle vývoje světových ekonomik apod.
  • Poradce – vše, co souvisí s prací poradce – budování vztahů se zákazníky, vedení klientské databáze, provozování kvalitního call centra, nástroje marketingové komunikace, témata z psychologie a techniky prodeje, využití moderních technologií v práci poradce.
  • Rozhovor – podrobný rozhovor s osobností z poradenského světa.
  • Společnost – informace a aktuality z konferencí, společenských a sportovních akcí.

Elektronický newsletter, který přináší průběžně aktuální informace o dění v oboru. Je součástí předplatného časopisu Profi Poradenství & Finance. Distribuce probíhá on-line rozesílkou e-mailových zpráv s přílohou newsletteru v PDF formátu. Periodicita je týdenní (každou středu kromě letního období).

Odborná snídaně formou networkingu s kolegy z oboru. Takovéto setkání je nejenom přínosem, ale hlavně příležitostí vyměnit si relevantní informace a taky “šeptandu“. A právě taková setkání připravujeme s kolegy a elitními mluvčími. Pilířem akce je hlavně diskuse a zpětná vazba, při které dochází ke skutečné výměně názorů.

1