Nový zemský ředitel ve 4fin

Josef Škoda (55), zemský ředitel společnosti 4fin 2

Josef Škoda se stal novým zemským ředitelem společnosti 4fin. Finančnímu poradenství se věnuje od roku 2010, předtím působil 14 let na pozici obchodního zástupce v Českomoravské stavební spořitelně. Jeho úkolem bude ovlivňovat směr firmy a získávat příležitosti pro svou síť konzultantů a manažerů.

Josef Škoda zapsal nové zemské ředitelství společnosti 4fin, když získal více než 800 tisíc obchodních bodů.

Co vás motivuje a co vás na práci baví?

Největší motivací je pro mě svoboda a seberealizace. To byl také jeden z důvodů, proč jsem odešel z monoproduktové společnosti do nezávislého poradenství. Baví mě ovlivňovat osudy lidí, a to jak poradců z mého ředitelství, tak klientů.

Jak se vám podařilo zapsat zemské ředitelství v době covidu?

Jako nejdůležitější vnímám kvalitní přípravu a rozplánování výkonů všech lidí v síti. Následně průběžnou a důsledná kontrolu všech výkonů, ale také velmi intenzivní komunikaci s manažery, kteří znají své regiony a velmi dobře využili obchodních příležitostí. Také nám pomohl hypoteční boom a skvěle připravené unikátní produkty od centrály 4fin. Všechny tyto aspekty pro nás byly vstupenkou ke klientovi.

Jak v době pandemie fungujete?

Fungujeme jako v každém jiném období, pouze s tím rozdílem, že se spousta aktivit přesunula do online světa.

Jaké konkrétní kroky jste museli k získání zemského ředitelství podniknout?

Především jsme museli sestavit důkladný plán postupu. Ten zahrnoval plán výkonu s manažery a konzultanty, obchodní soutěž pro síť se zapojením všech článků, a to jak realitních makléřů nebo asistentek, nastavení časového plánu, podniknout manažerské kroky směrem k síti a v neposlední řadě představení vize zemského ředitelství manažerům a konzultantů, spolu s představením pevně daného termínu pro postup.

V průběhu pak bylo nutné řídit síť pomocí obchodního výkonu během sledovaného období, tedy měření výkonů jednotlivých ředitelství, individuálních konzultací, důsledná kontrola plnění obchodního plánu nebo udržení motivace poradců a aktivní komunikace směrem do a ze sítě.

Jaké jsou vaše další ambice?

Na prvním místě chci být nápomocen mým konzultantům a manažerům k naplnění jejich cílů. Také bych formou konkrétně zaměřených projektů rád našel vhodnou cestu pro zvyšování finanční gramotnosti v Česku.

Co se pro vás povýšením mění?

Změnu vidím především ve větších možnostech ovlivňování směru firmy. S povýšením se mi také otevírají dveře k získání větších příležitostí pro lidi z mého týmu, a to jak náborových, tak obchodních.