Klinika Generali České

Na trh přichází nová platforma komplexní péče o zdraví klientů v podobě speciálního pojištění

  • Pojištění Klinika Generali České představuje interaktivního průvodce v oblasti zdraví a zdravotnictví pro všechny věkové skupiny od dětí, přes dospělé po seniory
  • K dispozici jsou vzdálené služby sestřiček a lékařů z pojišťovny, stejně tak i specialistů v oblasti sociálních služeb, nechybí ani asistence určená pro specifické potřeby seniorů 
  • Speciální portál soustředí na jednom místě všechny důležité informace o zdravotním stavu a aktivně nabídne přehled v oblasti prevence formou služeb (např. objednání k lékaři, hlídání termínů) či konzultací.

Generali Česká pojišťovna právě uvádí novinku, která na českém pojistném trhu zatím nemá co do záměru i rozsahu konkurenci. Nové pojištění se jmenuje Klinika Generali České – jde o specializovaný koncept služeb a technických řešení, která se týkají zdraví a která zároveň rozšiřují životní pojištění o oblast zdravotní péče a vhodně doplňují služby veřejného zdravotního systému. Klientům tak umožňuje čerpat zdravotní péči pravidelně a bez starostí.

„Díky Klinice Generali České naši klienti nevstoupí jen do světa moderních zdravotních služeb, které budou moci čerpat neomezeně, 24 hodin 7 dní v týdnu. Naší ambicí bylo vytvořit nad klientem komplexní ochranu a provázet ho životem hned po vstupu do pojištění a nečekat až na chvíli, kdy se stane něco fatálního,“ vysvětluje Markéta Filová, senior manažerka produktů zdravotního pojištění Generali České pojišťovny, a doplňuje: „Jsem ráda, že našim klientům i obchodním partnerům můžeme dát do ruky produkt s okamžitým a snadno představitelným užitkem. Věřím, že Klinika Generali České je přesně tím, co naplňuje náš cíl – být skutečným celoživotním partnerem našich klientů.“

Pojištění Klinika Generali České je možné uzavřít ke všem stávajícím smlouvám životní pojištění Generali České pojišťovny, stejně jakou v rámci sjednání nové smlouvy.

xxx

POJIŠTĚNÍ KLINIKA V KOSTCE

Novinka, která rozšiřuje životní pojištění, se skládá z těchto tří pilířů:

Zdravotní portál

  • Zabezpečený online portál, který shromažďuje na jednom místě důležité informace z oblasti zdraví, přehled prevence a benefitů veřejné pojišťovny
  • umožňuje kontaktovat sestřičky i lékaře 24/7
  • Sebediagnostika

Sestřička a lékař z pojišťovny 

  • Poskytování informací z oblasti zdraví a zdravotnictví
  • Objednání k lékaři
  • Telemedicína včetně e-receptu a žádanky
  • Konzultace nad lékařskou zprávou, léková poradna
  • Konzultace s psychologem

Asistenční služby pro seniory

  • Služby, které pomohou rychle se vypořádat se změnami zdravotního stavu, jenž vyžaduje hospitalizaci, klidový režim nebo omezení mobility