Časopis pro profesionální finanční poradce

Nejrychleji rostoucí český brokerpool odvážně změnil vizuál!

Sabservis Tiskova Zprava Priloha 01

SAB servis od poloviny minulého roku procházel procesem rebrandingu, který nyní zakončil spuštěním nového blogu. Všichni na trhu budou nyní společnost potkávat v nové vizuální identitě. SAB dlouhodobě mluví o tom, že je „neviditelná serviska“, která chce, aby zářili její partneři. Rebrandingem se rozhodla firma toto sdělení ještě více podtrhnout tím, že „stojí za lídry“.

SAB servis se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry. Mojmír Urbánek, majitel společnosti, firmu založil právě proto, že mu na poradenském trhu chybělo zázemí kvalitní servisní organizace, která by poradenským firmám, jejich lídrům a poradcům poskytovala špičkové systémy a nástroje, a přitom je nechala zářit u klientů. V tom je SAB servis na poradenském trhu jedinečný, že vnímá majitele poradenských firem jako rovnocenné partnery, naslouchá jim a rozvíjí společné podnikání na základě jejich potřeb. Proto se SAB servisu daří růst od nuly výhradně organicky bez kapitálového vstupu investora. V minulém roce firma dosáhla téměř miliardového provizního obratu a je druhou největší firmou tohoto typu na českém poradenském trhu. To vše za pouhých 8 let od svého vzniku.

Rebranding společnosti nevznikl z rozmaru, ale z hluboké potřeby ještě více podtrhnout a zdůraznit hodnoty firmy, lehkost a uvolněnost, kterou lidé ze SABu přináší do jinak škrobeného světa financí. „Při přemýšlení o našich hodnotách jsme dospěli k tomu, že jsou stále platné, stejně jako to, o co usilujeme. Stále chceme zjednodušovat lídrům poradenských firem život, stát za nimi a krýt jim záda. Stále chceme vytvářet svobodné prostředí, kvalitní systémy a obchodní nástroje, chceme poskytovat nejlepší péči majitelům poradenských firem a jejich poradcům. A to vše jsme chtěli propsat do všeho, pod čím je značka podepsána. Od designu, po IT systémy a obchodní nástroje, eventy, až po firemní kulturu,“ vysvětluje záměr rebrandingu Mojmír Urbánek, zakladatel a ředitel SAB servisu.

Management firmy procházel během roku 2021 sérií brandových workshopů pod vedením Romana Zámečníka z YYY agency, kde si tým potvrzoval klíčové firemní hodnoty, vizi a cíle, redefinoval osobnost značky a tonalitu komunikace. Na brandovou strategii pak navazoval rebranding.

„Dlouhých 8 let jsme používali jedno logo a drželi se stejné vizuální identity. Teď cítíme, že je čas posunout náš vzhled a ještě více zdůraznit, že jako „neviditelná serviska“ stojíme za lídry! Používáme symbol kroužku, ve kterém je vyzdvižen každý lídr a samotný název „SAB servis“ stojí až v pozadí, za lídrem, kterému kryjeme záda,“ doplňuje PR ředitel Jan Šimek.

Samotné logo a novou vizuální tvář firmy navrhl designer Lukáš Joch. Od začátku byl pevnou součástí interních diskuzí i řízených brandových workshopů. Naslouchal tomu, jak firma přemýšlí, jaké osobnosti má ve svém středu, pro koho tu je a kam směřuje. „Jako houba nasával atmosféru firmy a neuvěřitelně rychle mezi nás zapadl. Po intenzivních 4 měsících přišel s nápadem na nové logo a vizuální podobu firmy, ze které máme obrovskou radost, protože nás přesně vystihují. Lukáš dále pracuje na tom, aby se naše nová identita propsala do všech grafických výstupů a naši partneři nás vždy na první dobrou poznali,“ komentuje proces rebrandingu Jana Flachsová, marketingová ředitelka.

Aktuální číslo
Objednat »