Nejrychleji rostoucí český brokerpool odvážně změnil vizuál!

SAB servis od poloviny minulého roku procházel procesem rebrandingu, který nyní zakončil spuštěním nového blogu. Všichni na trhu budou nyní společnost potkávat v nové vizuální identitě. SAB dlouhodobě mluví o tom, že je „neviditelná serviska“, která chce, aby zářili její partneři. Rebrandingem se rozhodla firma toto sdělení ještě více podtrhnout tím, že „stojí za lídry“.

SAB servis se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry. Mojmír Urbánek, majitel společnosti, firmu založil právě proto, že mu na poradenském trhu chybělo zázemí kvalitní servisní organizace, která by poradenským firmám, jejich lídrům a poradcům poskytovala špičkové systémy a nástroje, a přitom je nechala zářit u klientů. V tom je SAB servis na poradenském trhu jedinečný, že vnímá majitele poradenských firem jako rovnocenné partnery, naslouchá jim a rozvíjí společné podnikání na základě jejich potřeb. Proto se SAB servisu daří růst od nuly výhradně organicky bez kapitálového vstupu investora. V minulém roce firma dosáhla téměř miliardového provizního obratu a je druhou největší firmou tohoto typu na českém poradenském trhu. To vše za pouhých 8 let od svého vzniku.

Rebranding společnosti nevznikl z rozmaru, ale z hluboké potřeby ještě více podtrhnout a zdůraznit hodnoty firmy, lehkost a uvolněnost, kterou lidé ze SABu přináší do jinak škrobeného světa financí. „Při přemýšlení o našich hodnotách jsme dospěli k tomu, že jsou stále platné, stejně jako to, o co usilujeme. Stále chceme zjednodušovat lídrům poradenských firem život, stát za nimi a krýt jim záda. Stále chceme vytvářet svobodné prostředí, kvalitní systémy a obchodní nástroje, chceme poskytovat nejlepší péči majitelům poradenských firem a jejich poradcům. A to vše jsme chtěli propsat do všeho, pod čím je značka podepsána. Od designu, po IT systémy a obchodní nástroje, eventy, až po firemní kulturu,“ vysvětluje záměr rebrandingu Mojmír Urbánek, zakladatel a ředitel SAB servisu.

Management firmy procházel během roku 2021 sérií brandových workshopů pod vedením Romana Zámečníka z YYY agency, kde si tým potvrzoval klíčové firemní hodnoty, vizi a cíle, redefinoval osobnost značky a tonalitu komunikace. Na brandovou strategii pak navazoval rebranding.

„Dlouhých 8 let jsme používali jedno logo a drželi se stejné vizuální identity. Teď cítíme, že je čas posunout náš vzhled a ještě více zdůraznit, že jako „neviditelná serviska“ stojíme za lídry! Používáme symbol kroužku, ve kterém je vyzdvižen každý lídr a samotný název „SAB servis“ stojí až v pozadí, za lídrem, kterému kryjeme záda,“ doplňuje PR ředitel Jan Šimek.

Samotné logo a novou vizuální tvář firmy navrhl designer Lukáš Joch. Od začátku byl pevnou součástí interních diskuzí i řízených brandových workshopů. Naslouchal tomu, jak firma přemýšlí, jaké osobnosti má ve svém středu, pro koho tu je a kam směřuje. „Jako houba nasával atmosféru firmy a neuvěřitelně rychle mezi nás zapadl. Po intenzivních 4 měsících přišel s nápadem na nové logo a vizuální podobu firmy, ze které máme obrovskou radost, protože nás přesně vystihují. Lukáš dále pracuje na tom, aby se naše nová identita propsala do všech grafických výstupů a naši partneři nás vždy na první dobrou poznali,“ komentuje proces rebrandingu Jana Flachsová, marketingová ředitelka.