Poštovní spořitelna se letos v létě přejmenuje na ČSOB Poštovní spořitelnu a začne používat modré ČSOB logo. Výhodou pro klienty Poštovní spořitelny bude snadnější přístup ke všem službám, které skupina ČSOB nabízí, včetně nejmodernějšího digitálního prostředí. Ostatní klienti ČSOB zřetelně uvidí, že mohou finanční služby své banky používat i na každé poště.
“ČSOB tímto krokem zdůrazňuje, že je opravdu nejdostupnější bankou v Česku, co se týče počtu fyzických obslužných míst. Klienti ČSOB i Poštovní spořitelny nás mohou navštívit na některé z našich 200 poboček ČSOB a 3 200 pošt, popřípadě si potřebné věci vyřídit v našem digitálním prostředí, včetně využívání nové mobilní aplikace. Naše služby se tak stávají pro klienty, ať už žijí ve městě, nebo na vesnici, stále dostupnější. Změna názvu neovlivní nabízené produkty a služby a klienti Poštovní spořitelny nemusí v této souvislosti nic řešit, veškeré benefity jsou jim zachovány. I nadále mohou navštívit svoji oblíbenou přepážku České pošty či pobočku ČSOB. Užším propojením Poštovní spořitelny a ČSOB získají klienti další možnosti individuálního poradenství například v oblastech financování bydlení, investování či pojištění. Koneckonců již s předstihem na poštovní přepážky přišly úspěšné a oblíbené produkty s modrým brandem jako např. ČSOB Drobné. Změna značky Poštovní spořitelny umocní vnímání skupiny ČSOB jako retailové finanční skupiny pro každou situaci našich klientů,” sděluje ke změnám Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.
Na sjednocení brandů v rámci skupiny se pracovalo již několik let, změna brandu ČSOB Stavební spořitelny je jedním z viditelných kroků, jednotné online prostředí s jednotnou identitou a přístupem do internetového bankovnictví či nové mobilní aplikaci ČSOB Smart s virtuální asistentkou Kate je krokem možná navenek méně viditelným, ale pro komfort našich klientů snad ještě důležitějším.
Viditelnější propojení se značkou ČSOB vítá i Roman Knap, generální ředitel České pošty: „Pro naše klienty je důležité, aby dostávali své služby v požadované kvalitě a rychlosti. Změna přispěje k lepší identifikaci značky. Zákazníci budou vědět, co a kde na poštách získají. Nabízíme komplexní nabídku poštovních i finančních služeb.“
A jak se Poštovní spořitelna kromě loga “přebarví”? A bude marketingový maskot ČSOB, chameleón, kterého začne využívat také ČSOB Poštovní spořitelna, modrý, nebo červený? To si ČSOB zatím nechává jako překvapení. Již nyní ale můžeme prozradit, že se vtip a nadhled z komunikace ČSOB (Poštovní spořitelny) nevytratí.