Předepsané pojistné ČPP Servis přesáhlo miliardu

Předepsané pojistné od ČPP Servis překonalo v loňském roce miliardu korun. Společnost chce i letos pokračovat ve svém růstu a zvýšit objem předepsaného pojistného, rozšířit počet obchodních partnerů i více se rozvíjet v produktech mimo pojišťovací segment. Na konci loňského roku ČPP Servis spravovala více jak 165 tisíc pojistných smluv a spolupracovala s 650 obchodními zástupci.

Celkové předepsané pojistné ČPP Servis a jejích dceřiných společností v loňském roce dosáhlo 1,005 miliardy korun. Samotná ČPP Servis přitom dosáhla předepsaného pojistného v objemu 659 milionů korun, což bylo meziročně o 9 procent více. „Máme za sebou nejúspěšnější rok v historii. Daří se nám rychle růst, zvětšujeme počet nabízených produktů a služeb, neustále rozšiřujeme spolupráci s novými obchodními partnery i obchodními zástupci. V letošním roce chceme pokračovat v dalším růstu,“ komentoval loňské výsledky předseda sboru jednatelů ČPP Servis David Krňávek.

Převážnou většinu předepsaného pojistného ČPP Servis tvořilo neživotní pojištění, jehož výše dosáhla 610 milionů korun, meziročně o 12 procent více. O 10 procent na 49 milionů pak vzrostlo předepsané pojistné u životního pojištění.

ČPP Servis ke konci loňského roku spravovala více než 165 tisíc pojistných smluv a spolupracovala s 650 obchodními zástupci. „V letošním roce se zaměříme především na další rozšíření prodejní sítě, chceme zahájit spolupráci s několika desítkami nových obchodních partnerů. Ambiciózní plány máme především v oblasti prodeje bankovních produktů a investic,“ dodal David Krňávek s tím, že objem předepsaného pojistného by měl meziročně vzrůst zhruba o 10 %.

ČPP Servis je dceřinou společností České podnikatelské pojišťovny ze skupiny Vienna Insurance Group, letos oslaví 15 let působení na českém trhu. V posledním roce začala společnost výrazně rozšiřovat portfolio nabízených služeb, kromě pojištění mateřské České podnikatelské pojišťovny začala ve větší míře nabízet i další finanční produkty, jako jsou hypotéky, investiční produkty či úvěry. „Chceme být pro naše klienty plnohodnotným partnerem pro každou životní situaci. Proto se daleko více zaměřujeme i na další finanční produkty spojené například s financováním bydlení, investováním nebo spořením na penzi,“ vysvětlil David Krňávek.

Společnost v letošním roce počítá nejen s rozšířením sítě obchodních partnerů, poroste zároveň počet vlastních obchodních zástupců. „S tím, jak poroste obchod se bude zvyšovat i počet našich obchodních zástupců. Chceme vlastní prodejní síť dále rozvíjet, zároveň chceme našim partnerům poskytnout maximální podporu v jejich rozvoji a vzdělávání,“ uzavřel David Krňávek. Součástí rozvoje bude i posilování on-line prodeje a obsluhy klienta.