Simplea s televizní kampaní

Pojišťovna Simplea spouští televizní kampaň: Životní pojištění, které platí. Bez výmluv.

Pojišťovna Simplea se za tři roky na trhu stala významným hráčem v oblasti pojištění. Nabízí unikátní životní pojištění, u kterého garantuje plnění v 99 % případů a do 2 dnů. A aktuálně o sobě dává více vědět. V pondělí 28. listopadu spouští tříměsíční televizní a online kampaň, ve které představuje výjimečnou garanci plnění a jednoduché podmínky vyřízení pojištění.

Kampaň rozhýbala originální ilustrace, na kterých je postavený celý brand Simplea. „Zůstali jsme věrní našemu netradičnímu kreslenému stylu s rozpoznatelným rukopisem, který nám dovoluje ukázat víc. Můžeme tak klidně hrdiny příběhu zabít. Protože pak je zase oživíme,“ popisuje styl kampaně Robert Chmelař, marketingový ředitel finanční skupiny Partners, do které pojišťovna Simplea patří. „Náš divný kreslený pes s ukousnutou nohou si získal takovou oblibu a pozornost, že jsme z něj nakonec udělali hlavního hrdinu kampaně. Abychom ilustrovali, jak je životní pojištění Simplea jednoduché a že ho lze nově sjednat online. A je to první životní pojištění, které lze opravdu plně sjednat online,“ dodává s tím, že online sjednání má sice specifickou a relativně malou cílovou skupinu, ale podtrhuje image Simplea jako jednoduché moderní fintechové pojišťovny.

Reklamní kampaň realizovala kreativní agentura McCann. Ilustrace jsou od hlavní ilustrátorky Simplea Anny Philippové a rozhýbalo je animační studio Kovofilm. Reklamu namluvil včetně všech zvuků herec a dabér Oldřich Hajlich ve studiu NAPA Records.

V televizi budou převážně na stanicích skupiny Prima. Nejprve půjde nejdelší, 30vteřinový vysvětlující spot, následovaný dvěma sponzorskými vzkazy v předvánočním období. Po štědrém dni se reklama vrátí dvěma 20vteřinovými spoty. Po celé tři měsíce se budou lidé s reklamou potkávat také na internetu, ať už ve formě videa, bannerů, nebo textové reklamy.