Skupina Partners chystá spuštění banky. Pomoci by ji měla spolupráce s česko-britskou Colours of Data, se kterou plánuje postavit finanční služby budoucnosti

Ilustrační foto. Zdroj: Partners

Konzultační společnost Colours of Data (CoD) s kancelářemi v Londýně a Praze, která je kromě Británie a Česka aktivní také v Německu, Estonsku, Maďarsku nebo na Slovensku, oznamuje spolupráci s finanční skupinou Partners, která plánuje v příštím roce spuštění vlastní poradenské Partners Banky. Ta jako nový hráč na českém trhu chce poskytovat finanční služby budoucnosti. CoD by jí měla pomoci nastavit efektivní prostředí pro digitální marketing a personalizovanou komunikaci se zákazníky a připravit ji tak na následnou zahraniční expanzi.

Obsahem spolupráce bude implementace datově řízené platformy (Exponea) pro marketingové účely. Ta by měla podpořit nejen stávající byznys Partners, ale hlavně pomoct s rozjezdem nové banky. Zmíněné řešení má bance pomoci získat očekávané množství zákazníků, rozšířit její portfolio služeb, harmonizovat portfolio digitálních a off-line kanálů a maximálně rozvinout hodnotu zákazníka napříč společnostmi ve skupině.

„Jsme velmi rádi, že můžeme být součástí této cesty a pomoct bance nastavit efektivnější prostředí nejen pro marketing, ale zejména pro osobnější komunikaci s novými i stávajícími zákazníky,“ říká Tomáš Mátl, zakladatel Colours of Data.

Řešení se stane strategickým nástrojem, jak dosáhnout plánovaných ukazatelů v kategoriích, jako je nová akvizice, cross-selling index, udržení nebo spokojenost zákazníka. Nový marketingový přístup bude odrážet očekávání zákazníků ohledně digitálního CX, relevantní finanční poradenství, užitečné nabídky a včasná oznámení na danou službu či produkt.

Petr Borkovec, generální ředitel finanční skupiny Partners: „Věříme, že naši klienti nechtějí být bombardováni nabídkou půjček kdykoli otevřou bankovní aplikaci. Proto chceme přistupovat k datům a kampaním jinak – poskytovat servis, vzdělávání o finančních službách a doporučení, která jsou pro každého relevantní, srozumitelná a cílená. Proto jsme si vybrali toho nejlepšího partnera v oblasti CRM a datové analýzy, který nám to vše pomůže vymyslet a realizovat.“

Zpočátku by tato spolupráce měla pokrývat kromě Partners Banky také klíčový byznys Partners, tedy finančně poradenské společnosti Partners . Následovat by měly další společnosti skupiny – penzijní společnost Rentea, pojišťovna Simplea, nemovitostní fond Trigea. Řešení je připraveno tak, aby podpořilo chystanou mezinárodní expanzi.