Trefa do černého!

INSIA sází na maximální klientský zážitek

V hlavních rolích se představují personalizované video kampaně a důraz na osobní vztah poradce – klient. Unikátní novinkou pro rok 2023 je pak hyper personalizované video v majetkovém pojištění. Reakce klientů potvrzují, že takovýto způsob vytváření emocí je tou správnou cestou, jak přiblížit klientům pojistný produkt a prohloubit jeho vztah k poradci.

Méně papírování a větší efektivita

INSIA dlouhodobě vytváří pro své partnery optimální prostředí pro jejich práci a poskytování špičkových služeb klientům. Díky vlastnímu vývojovému týmu systematicky zavádí elektronické nástroje, kalkulačky, sjednávače a aplikace, které zvyšují efektivitu a automatizaci sjednávacího procesu a současně snižují administrativu.

Služba klientům urazila za posledních pár let obrovský kus cesty. Klíčovým prvkem strategie INSIA je zákaznická zkušenost klienta.Soubor všech možných „zážitků“, které má klient s poradcem v INSIA. Od osobního setkání někde v kavárně, přes návštěvu kanceláře INSIA nebo u klienta, telefony, klasické dopisy, až k e-mailům. Zážitky jsou emoce a emoce vytvářejí vztahy…

Prvním krokem bylo vytvoření automaticky generovaných e-mailů. Následovala přání k Vánocům, narozeninám či jmeninám. Ale vývoj šel dál. Na základě pozitivních ohlasů od klientů byl jen krůček k video mailům.

Naprostá revoluce v personalizaci

První vysoce personalizované video INSIA uvedla v roce 2019. V hlavní roli se představil klient a jeho pojistka na čtyřkolového miláčka. Tento video mail navazuje na automaticky generovaný uvítací e-mail, který klient dostává od svého poradce při sjednání pojištění vozidla.

Jak to celé funguje? Představte si, že jste poradce a s klientem uzavřete smlouvu o povinném či havarijním ručení. Pro mnohé firmy zde cesta končí, pro společnost INSIA však právě zde začíná. Personalizované video hravou formou ukazuje klientovi, jaké druhy rizik má u svého vozidla pojištěny a jaké ne. V závěru videa je opět podpořen vztah klienta k poradci opakováním jeho kontaktních údajů a fotografie.

„Video je skutečně hluboce personalizované, nic podobného dosud nikdo na trhu neudělal! Objevuje se v něm jméno klienta, logo pojišťovny, název, registrační značka i logo auta, ale hlavně, jednotlivé „kousky“ videa se skládají podle toho, jaká rizika si klient skutečně pojistil. Každé video je tedy jiné, udělané přesně podle sjednané pojistky. Velmi silným prvkem je tzv. CTA tlačítko („call to action“) přímo ve videu, které v případě zájmu klienta po kliknutí odkazuje přímo na daného poradce. Utváří s ním tak vztah i v online prostředí. uvádí Ivan Špirakus, generální ředitel společnosti INSIA.

Trefa do černého

Personalizované video se klientům líbí. Jejich reakce to potvrzují: „Hodně velká paráda, takové video!“, „Tak to bylo moc pěkně udělané video…“, „To je krásné!“, „Video je super, bezva nápad!“, „Moc povedené video…“ Takovýto způsob vytváření emocí je tedy tou správnou cestou, jak přiblížit klientům pojistný produkt a prohloubit jeho vztah k poradci.

Hyper personalizované video v majetkovém pojištění jako novinka roku!

Protože se život lidí netočí pouze kolem pojištění automobilů, zašli v INSIA s uživatelským zážitkem ještě dál. Na začátku října představili novou řadu personalizovaných videí, kde je hlavním tématem majetkové pojištění občanů. Nový filmový trhák se tentokrát odehrává přímo u klienta v obýváku, kde jsou mu velmi poutavě a názorně představena všechna rizika s spojená s bydlením.

Na výčet personalizovaných prvků v jednom videu nestačí počet prstů na obou rukách. Zcela převratné a jedinečné je také zavedení možnosti výběru tykání či vykání klientovi. Celé video je také namluveno ženským či mužským hlasem, podle pohlaví poradce! Proto celé video působí maximálně osobně a přesně vystihuje vztah poradce s klientem.

Vše ve jménu poradce

Videa mají za cíl oslovit ty klienty, kteří v INSIA uzavřeli smlouvu na pojištění automobilu, ale nikoli na pojištění majetku. To vše ve jménu poradce! Pro zodpovědné klienty, kteří mají smlouvu již uzavřenou někde jinde, jde o jasnou výzvu k revizi smlouvy, zejména v přímé souvislosti s nárůstem cen v posledních letech, aby nedošlo v případě škodní události ke krácení plnění z důvodu podpojištění.

„Možnost poslat videa svému klientovi umocňuje vzájemný vztah poradce – klient. Naším cílem je pomáhat našim poradcům s obchodními příležitostmi. Investice tímto směrem je pro nás investicí do budoucnosti. Poradci se již dávno přesvědčili, že garance klientského kmene je u nás nedotknutelná, proto tyto příležitosti oceňují. Také proto jsme vyhledávaným a férovým parťákem pro jejich byznys. A víte co, zážitek nelze zprostředkovat, ten si každý člověk musí zažít… Tak se koukněte a představte si, že je vám šitý na míru,“ dodává Ivan Špirakus.

Logotyp INSIA_2023_01a cz

INSIA, a.s. je broker pool působící na českém trhu od roku 1992. V letech 2011 až 2022 byl součástí společnosti MARSH, předního světového pojišťovacího makléře. Od listopadu 2022 patří INSIA do skupiny Unilink Group, největšího distributora pojištění ve střední a východní Evropě, s vedoucím postavením v Polsku (pod značkou Unilink), v Bulharsku (pod značkou I&G Insurance Brokers), Rumunsku a v Moldavsku (pod značkou Safety Broker), v České republice a na Slovensku (pod značkou INSIA).

Vlastníkem Unilink Group je finančně technologická a pojišťovací společnost Acrisure se sídlem v USA, v Grand Rapids ve státě Michigan. Acrisure patří mezi TOP 10 světových pojišťovacích makléřů. 

Konsolidované tržby INSIA za rok 2022 činily 1,025 mld. Kč. Po několikáté v řadě za sebou obsadila pozici TOP 2 v ocenění Pojišťovací makléř roku.